banner.png

Jongste jeugd

Junioren

Senioren

 

BMHV cashless betalen


Met ingang van 1 januari 2018 is de BMHV overgegaan op cashless betalen. Er kan vanaf die datum niet meer met contant geld afgerekend worden. De volgende twee betaalmogelijkheden zullen beschikbaar zijn:

Pinnen
Zowel leden als bezoekers kunnen betalen met hun pinpas.

Easybadge
Leden van de BMHV kunnen betalen met de easybadge cashless betalen app, of de sleutelhanger die aan de bar te verkrijgen is.


Gebruik je de easybadge cashless betalen app nog niet? Activeer hem
hier.

Sinds begin van dit seizoen kunnen alle leden gebruikmaken van de cashless betalen app van easybadge. Uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met je persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan anderen verstrekt. Onderstaand vind je antwoord op de meest voor de hand liggende vragen.

Waar kan ik de app downloaden?

Klik op onderstaande links om de app te downloaden op je mobiele telefoon.

Hoe laad ik saldo?

Voordat je kunt betalen met je cashless betalen app moet je saldo laden. Er zijn drie manieren om saldo te laden:

  1. Thuis, via easybadge Self Service. Het saldo dat je op de app laadt reken je af met een iDEAL betaling direct via je eigen bank. Klik hier om in te loggen.
  2. Mobiel, via de app zelf. Op dit moment alleen beschikbaar voor Android toestellen, maar binnenkort ook voor de iPhone.
  3. In het clubhuis, aan de kassa. Dit kan een barmedewerker voor je doen. Het saldo dat je op de pas laadt reken je af met een PIN betaling.

Hoe besteed ik saldo?

Iedere keer dat je een consumptie afrekent met de app besteedt je een deel van het beschikbare saldo. Zodra het saldo is opgebruikt dien je eerst nieuw saldo te laden.

Hoe kan ik mijn saldo checken?

Het saldo kun je op drie manieren checken:

  1. Via easybadge Self Service. Klik hier om in te loggen.
  2. Via de app.
  3. Aan de kassa in het clubhuis.

Kan ik met de app ook ergens anders betalen?

Nee, met het saldo op de app kan alleen in het clubhuis van de BMHV worden afgerekend.

Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?

Saldo op de app kan niet worden teruggestort op een bankrekening of contant worden teruggegeven.

Wat moet ik doen als ik mijn inloggegevens kwijt ben?

Om jouw persoonlijke gegevens zelf te onderhouden om bijvoorbeeld je wachtwoord te veranderen is er een website beschikbaar: easybadge Self Service. Zodra je de app hebt geactiveerd, ontvang je automatisch een email met inloggegevens voor easybadge Self Service. Je gebruikt deze inloggegevens ook om op de app in te loggen. Bewaar deze gegevens goed. Als je je inloggegevens kwijt bent, dan kun je deze hier opnieuw opvragen.

Wat moet ik doen bij een incorrecte afboeking van saldo?

In het (onwaarschijnlijke) geval dat er onterecht saldo is afgeboekt van je app, dan kun je een correctieverzoek emailen naar [email protected]. Er zal uiteraard eerst gecheckt worden of de correctie terecht is.

Waar kan ik zien welke aanbiedingen er zijn?

Je kunt op twee manieren zien welke aanbiedingen er door de sponsors van de club op dit moment beschikbaar zijn gesteld.

  1. Via easybadge Self Service. Klik hier om in te loggen.
  2. Via de app.

Zijn er kosten verbonden aan de ledenpas?

Nee, de app wordt je gratis aangeboden.

Wat gebeurt er na beëindiging van mijn lidmaatschap?

Na beëindiging van het lidmaatschap kan nog steeds worden betaald met de app.

 

Hoofdsponsor

Shirtsponsors

Keepersponsor

Tophockey Sponsors



Club Sponsors